Saturday, October 17, 2009

Αρχείο για την κατηγορία “τέχνη”


icpologoweb.gifΚαλώς ήλθατε στη μεγαλύτερη πινακοθήκη του κόσμου. Η συλλογή της διαθέτει περισσότερα εκθέματα από το Λούβρο. Η πρόσβαση ήταν απαγορευμένη στο κοινό για χρόνια αλλά τώρα ο καθένας μπορεί να τη δει, αρκεί να περάσει έναν έλεγχο ασφαλείας. Ρέμπραντ, Βερμέερ, Καραβάτζιο, Πικάσο, Σεζάν, Μανέ - είναι όλοι εκεί. Το ίδιο και ο Μπρύγκελ, ο Τιντορέτο, ο Ντεγκά, ο Μουρίγιο, ο Νταλί, ο Χένρι Μουρ. Ζωγραφική και γλυπτική είναι δύο μόνο από τις 26 συνολικά κατηγορίες τέχνης και καλλιτεχνικών αντικειμένων που περιλαμβάνονται στη συλλογή, μαζί με έπιπλα, χαλιά και αρχαιότητες από τη Βαβυλώνα που χρονολογούνται από το 1000 π.Χ.

Η νέα πινακοθήκη είναι βεβαίως διαδικτυακή και ανήκει στην Ιντερπόλ. Πρόκειται για μια εικονογραφημένη βάση δεδομένων που περιλαμβάνει 34.100 έργα τέχνης τα οποία έχουν ένα και μόνο κοινό στοιχείο: έχουν κλαπεί κατά τα τελευταία 62 χρόνια και δεν έχουν ποτέ εντοπιστεί.

Παλαιότερα ο κατάλογος της Ιντερπόλ, ο οποίος έχει προσλάβει σχεδόν μυθική αύρα για τους φιλότεχνους, ήταν προσβάσιμος μόνο σε CD-RΟΜ ή, πιο πρόσφατα, σε DVD. Ο οργανισμός αποφάσισε όμως τώρα να τον καταστήσει προσβάσιμο σε οποιονδήποτε ή… σχεδόν οποιονδήποτε.

Ο μόνος περιορισμός είναι ότι πρέπει ο κάθε ενδιαφερόμενος να συμπληρώσει μια διαδικτυακή αίτηση (διαθέσιμη στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.interpol. int/Ρublic/WorkΟfΑrt/dbaccess. asp) την οποία οι Αρχές ή τα κατά τόπους παραρτήματα της Ιντερπόλ θα ελέγξουν. Οι κωδικοί πρόσβασης στη βάση δεδομένων δίνονται στους ενδιαφερομένους με τόσες ημέρες καθυστέρηση όσες διαρκούν οι έλεγχοι. Συνεπώς είναι αυτονόητο ότι ληστές έργων τέχνης ή κλεπταποδόχοι είναι καλύτερο- για τους ίδιους- να μη συμπληρώσουν αιτήσεις, τουλάχιστον με το πραγματικό τους όνομα.

Η νεότερη προσθήκη στη βάση δεδομένων είναι ο πίνακας με τίτλο «Ολυμπία» του Ρενέ Μαγκρίτ, ο οποίος εκλάπη από ένα μικρό μουσείο των Βρυξελλών τον περασμένο μήνα, ενώ η πλουσιότερηκαι πιο θλιβερή- κατηγορία εκθεμάτων αποτελείται από 2.600 αρχαιότητες που χάθηκαν όταν λεηλατήθηκε το Μουσείο της Βαγδάτης μετά την ανατροπή του Σαντάμ Χουσεΐν.

Το Βήμα

Tags: ,

Comments Κανένα σχόλιο »

29126.jpgΛίγο πριν από την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα της «Αλίκης στη Χώρα των Θαυμάτων» ο εκκεντρικός σκηνοθέτης παρουσιάζει για πρώτη φορά στο κοινό την εικαστική του πλευρά, με μια μεγάλη αναδρομική έκθεση στο ΜοΜΑ της Νέας Υόρκης.

Αρκετά χρόνια και καμιά δεκαπενταριά cult ταινίες αργότερα, o Τιμ Μπάρτον αποτελεί το τιμώμενο πρόσωπο μιας μεγάλης αναδρομικής έκθεσης στο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης. Ο ίδιος, σε σχετική συνέντευξη Τύπου, χαρακτήρισε τη συγκυρία «σουρεαλιστική, εκπληκτική, απίστευτη». «Δεν γαλουχήθηκα σε τέτοιο περιβάλλον. Νομίζω ότι η πρώτη μου επίσκεψη σε μουσείο ήταν στα κέρινα ομοιώματα στο Χόλιγουντ» εξήγησε. Ο Τιμ Μπάρτον λοιπόν ανακαλύπτει τον κόσμο των μουσείων. Και το Μουσείο, το εμβληματικό ΜοΜΑ, ανακαλύπτει τον Τιμ Μπάρτον. Από τις 22 του προσεχούς Νοεμβρίου ως τις 26 Απριλίου 2010 το κοινό θα έχει την ευκαιρία να δει για πρώτη φορά τη μακρά εικαστική παραγωγή του ιδιόρρυθμου σκηνοθέτη, παραγωγού, σεναριογράφου και εικονογράφου, τα φιλμ του οποίου έχουν προταθεί για 16 και έχουν αποκομίσει έξι βραβεία Οσκαρ. Από τις προθήκες του ΜοΜΑ στους 53 Δρόμους του Μανχάταν θα παρελάσουν περί τα 700 έργα με την υπογραφή του 51χρονου δημιουργού (σχέδια, πίνακες, σκαριφήματα, φωτογραφίες, μαριονέτες, μακέτες, μικρά γλυπτά, κοστούμια, ερασιτεχνικά ακυκλοφόρητα φιλμ, καρτούν και Polaroid), τα περισσότερα από τα οποία εγκαταλείπουν για πρώτη φορά το προσωπικό του αρχείο και τις ιδιωτικές συλλογές συνεργατών και φίλων του. Καθ’ όλη τη διάρκεια της έκθεσης σε αίθουσες προβολών του μουσείου θα παρουσιαστεί το σύνολο της φιλμογραφίας του Μπάρτον, καθώς επίσης και επιλεγμένες ταινίες που τον ενέπνευσαν και επηρέασαν το κινηματογραφικό του ύφος, από το κλασικό «Εργαστήριο του δρος Καλιγκάρι» (1920) ως το «Νοσφεράτου» του 1922.

Η αναδρομική έκθεση του Τιμ Μπάρτον θα φιλοξενείται από τις 22 Νοεμβρίου 2009 ως τις 26 Απριλίου 2010 στο MoMA της Νέας Υόρκης.

Δημοσιεύθηκε στο BHMagazino, τεύχος 467, σελ. 32-38, 27/09/2009.

www.moma.org/visit/calendar/exhibitions/313

Tags: ,

Comments Κανένα σχόλιο »


Οι επισκέπτες της γκαλερί “Alive” στην Σεούλ, στη Νότια Κορέα μπορούν να δουν κλασικά αριστουργήματα τέχνης να ζωντανεύουν μπροστά τους. Χρησιμοποιείται μια πολύπλοκη τεχνολογία η οποία συνδυάζει ολογράμματα με 3D CGI και συστήματα αισθητήρων.

Tags: , ,

Comments Κανένα σχόλιο »

stichting.jpegΔεν έχουμε την ευκαιρία κάθε μέρα να βλέπουμε αυθεντικά σκίτσα ενός τόσο σημαντικού ζωγράφου όπως είναι ο Βίνσεντ Βαν Γκογκ. Αλλά και προσωπικές επιστολές. Σήμερα εγκαινιάζεται στο Μουσείο Βαν Γκογκ έκθεση στο Αμστερνταμ, η οποία θα διαρκέσει μέχρι τις 3 Ιανουαρίου του 2010. Εκατοντάδες γράμματα που έστειλε ο Βαν Γκογκ στην οικογένειά του αλλά και σε φίλους και που συνδέονται άμεσα και με την τέχνη του, αφού σχολίαζε πάντα τα θέματα που τον απασχολούσαν, συγκεντρώθηκαν για μια έκδοση που φωτίζει τις σκέψεις και το έργο του Ολλανδού ζωγράφου.Αν μπορούμε να κρίνουμε από τον γραφικό του χαρακτήρα, τις μουντζούρες, τις υπογραμμίσεις, ο Βίνσεντ Βαν Γκογκ υπήρξε oρθολογιστής. Χρειάστηκαν 15 χρόνια για να συγκεντρωθούν οι επιστολές και τα σκίτσα. Φανταστείτε 900 γράμματα από και προς τον Βαν Γκογκ, μαζί με προσχέδια από 2.000 περίπου έργα τέχνης.

Οπως λέει και ο διευθυντής του μουσείου, Αξελ Ρούγκερ, «διαβάζεις τα γράμματα για να έρθεις αντιμέτωπος με τον οπτικό κόσμο που κουβαλούσε στο κεφάλι του. Σαν αυτοδίδακτος καλλιτέχνης αναζητούσε τρόπους για να βελτιώσει τον εαυτό του». Oπως γράφει στον αδερφό του το 1883, «τα βιβλία, η πραγματικότητα και η τέχνη είναι το ίδιο πράγμα για μένα».

Καθημερινή

www3.vangoghmuseum.nl/vgm/index.jsp

Ειδεχθής λεπτομέρεια είναι ότι το συγκεκριμένο μουσείο είναι το πρώτο που διαθέτει εφαρμογή ξενάγησης των επισκεπτών της έκθεσης για το iphone… Σε πόσα τέρμινα θα δούμε κάτι αντίστοιχο για τα δικά μας μουσεία;

Για τα καθ΄ημάς τώρα, στο Ψηφιακό Πλανητάριο συνεχίζονται οι προβολές της ταινίας «Van Gogh: Ο πυρετός του χρώματος», για τη ζωή του Βαν Γκογκ, που αξιοποιεί επιστολές για να φωτίσει τη βιογραφία του…

Tags: ,

Comments Κανένα σχόλιο »


“Η εμφάνιση μιας ντροπαλής 24χρονης σε σόου ταλέντων της ουκρανικής τηλεόρασης προκάλεσε το κλάμα μίας ολόκληρης χώρας, καθώς και διεθνή αίσθηση.

Περίπου 13.000.000 άνθρωποι είδαν την Kseniya Simonova στο σόου “Ουκρανία έχεις ταλέντο” σε μια εξαιρετική επίδειξη της τέχνης της άμμου. Η Ουκρανία προετοιμάζεται για τις προεδρικές εκλογές του Ιανουαρίου του 2010, ενώ βρίσκεται σε πολύ κακή οικονομική κατάσταση ως χώρα.

Από τον περασμένο Μάιο, οπότε και εμφανίστηκε για πρώτη φορά η Simonova, με ένα κουτί γεμάτο άμμο, ζωγραφίζοντας πανέμορφες εικόνες πάνω σε αυτό, απεικονίζοντας την ιστορία της πρώην σοβιετικής χώρας, όλο και περισσότεροι θαυμαστές κάθονταν μπροστά από τους τηλεοπτικούς τους δέκτες για να τη δουν.

Τα βίντεό της στο Youtube έχουν συγκεντρώσει πάνω από 4.000.000 κλικ, αριθμός απίθανος για ένα κοινό που γνωρίζει λίγα για την ιστορία της Ουκρανίας.

Η Ουκρανία έχασε περίπου το 1/4 του πληθυσμού της κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, αριθμός που αντιστοιχεί περίπου στο 20% των συνολικών θανάτων. Με τη βοήθεια της άμμου, τα πορτραίτα της Simonova δείχνουν τις ανθρώπινες απώλειες από τη γερμανική εισβολή του 1941.

Η σκηνή, στο άνοιγμά της, δείχνει ένα ζευγάρι να κάθεται σε ένα παγκάκι κάτω από έναν ουρανό γεμάτο αστέρια. Ξαφνικά, εμφανίζονται πολεμικά αεροπλάνα και η ευτυχισμένη σκηνή αντικαθίσταται από θλιμμένα πρόσωπα. Στη συνέχεια, έρχεται ένα μωρό και η γυναίκα χαμογελά ξανά, αλλά ο όλεθρος του πολέμου τη μετατρέπει σε χήρα, πριν η εικόνα με τη σειρά της να πάρει τη μορφή του Αγνώστου Στρατιώτη της Ουκρανίας.

Η 24χρονη κέρδισε, φυσικά, το πρώτο βραβείο του παιχνιδιού (80.000 λίρες) και επέστρεψε στην κανονική της ζωή στην Κριμαία. Έκπληξη αποτελεί πάντως το κίνητρό της για τη συμμετοχή στο παιχνίδι. “Δήλωσα συμμετοχή για να βοηθήσω ένα παιδί, το οποίο χρειαζόταν να υποβληθεί σε εγχείρηση. Δεν είχα σκοπό να κάνω όλη τη χώρα να κλάψει” είπε χαρακτηριστικά.”

Παρακολουθήστε την:

Tags:

Comments Κανένα σχόλιο »


Tags: ,

Comments Κανένα σχόλιο »

dimoula«Ολα είναι μια φλόγα, καιγόμαστε επί μια ζωή και με μικρά και με μεγάλα. Νομίζω πως και τα μικρά πράγματα ακόμη, φωτιές καλλιεργούν μέσα μας».

Η Κική Δημουλά κατεβαίνει τα σκαλιά του «Υπογείου» (Θέατρο Τέχνης) για να βρεθεί στη σκηνή. Το ποιητικό σύμπαν της γίνεται υλικό μιας «συλλεκτικής» παράστασης με τίτλο «Χρονικό Διάστημα», που θα δοθεί μόνο για δύο βραδιές, στις 12 και 13 Οκτωβρίου, με μία ερμηνεύτρια: Τη Λουκία Μιχαλοπούλου.

Η ηθοποιός ξεκίνησε να δουλεύει με τη βοήθεια της σκηνοθέτιδος Μαρίας Ξανθοπουλίδου ψηλαφιστά, μέσα από ελεύθερους αυτοσχεδιασμούς, αλλά και με τις μουσικές του Lolek. «Η αγωνία της ισορροπίας» την κατέτρωγε .«Επρεπε να ισορροπήσω πάνω σε σκοινί. Ετσι προέκυψε και η ιδέα του σχοινοβάτη», εξηγεί η Μιχαλοπούλου. «Είμαι μια γυναίκα σε μια διαδρομή πάνω σε τεντωμένα σκοινιά. Μια γυναίκα παγιδευμένη στο μεταίχμιο της ζωής και του θανάτου, που προσπαθεί να συμφιλιωθεί με τη φυσική μοίρα της ανθρώπινης ύπαρξης».

Τα ποιήματα που επέλεξε διακρίνονται για την… κοινή αγωνία: «Τη συμφιλίωση με το τέλος. Τη συμφιλίωση με τον θάνατο - είτε είναι φυσικός είτε ψυχικός. Τη συμφιλίωση με τον χρόνο. Αλλά υπάρχει και ο περαστικός έρωτας. Αυτό που με τρελαίνει στην ποίηση της Δημουλά είναι το κλείσιμο του ματιού, η ειρωνεία και ο αυτοσαρκασμός. Αυτή η συνεχής ανατροπή. Ακόμη και στην αντιμετώπιση του χρόνου».

Ελευθεροτυπία

Tags: , ,

Comments Κανένα σχόλιο »


Tags:

Comments Κανένα σχόλιο »


Tags:

Comments Κανένα σχόλιο »


Tags:

Comments Κανένα σχόλιο »

7starry.jpgΤο Νέο Ψηφιακό Πλανητάριο του Ιδρύματος Ευγενίδου ξεκινά να προβάλει από τις 22 του μήνα μία νέα φαντασμαγορική όσο και τρυφερή ταινία θόλου, αφιερωμένη σε έναν από τους μεγαλύτερους ζωγράφους όλων των εποχών, τον Βίνσεντ Βαν Γκογκ.

Πρόκειται για την νέα ταινία θόλου: «Van Gogh: Ο πυρετός του χρώματος». Φανταστείτε, τον τεράστιο θόλο του Πλανηταρίου λοιπόν να γεμίζει με το εκθαμβωτικό κίτρινο των χωραφιών με τα καλαμπόκια αλλά και με το βαθύ μπλε του έναστρου νυκτερινού ουρανού, που με τόση ομορφιά αποτύπωσε στον καμβά ο «μαέστρος» του χρώματος Βαν Γκογκ.

Η ταινία μάς δίνει την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε τη σύντομη, θυελλώδη ζωή και συνάμα την σπουδαία καλλιτεχνική πορεία του μεγάλου δημιουργού -από την ηλικία των 27 ετών ως και τον τραγικό του θάνατο στα 37 του χρόνια- τη δεκαετία εκείνη δηλαδή κατά την οποία ο παγκόσμιος πολιτισμός έγινε πλουσιότερος κατά 900 τουλάχιστον έργα του.

Κάνοντας ένα εικονικό ταξίδι στον χρόνο και τον χώρο θα γνωρίσουμε το έργο ενός μεγάλου δημιουργού, ενός ανθρώπου που έφερε την επανάσταση στον χρώμα και βέβαια θα απολαύσουμε μερικά από τα πιο σημαντικά έργα στην Ιστορία της Τέχνης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι για την ολοκλήρωση της ταινίας αυτής συνεργάστηκαν μερικά από τα μεγαλύτερα μουσεία της Ευρώπης, όπως το μουσείο D’ Orsay στη Γαλλία αλλά και τα Μουσεία Van Gogh και Kroller Muller στην Ολλανδία, ενώ συμμετείχαν ακόμη τα Μουσεία: Maison Van Gogh, το Fundacion Colleccion Τhyssen -Bornemisza, και το Μusee Rodin, αλλά και έμπειρες εταιρίες όπως η MacGillivray Freeman Films, η La Geode και η Camera Lucida Productions.

Στην Ελλάδα, την ταινία «έντυσαν» με την φωνή τους και με ιδιαίτερη επιτυχία οι ηθοποιοί Κώστας Τζούμας και Θέμις Μπαζάκα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η ταινία «Van Gogh: Ο πυρετός του χρώματος», καθήλωσε το κοινό σε όλες τις πόλεις στις οποίες προβλήθηκε. Αυτός είναι άλλωστε ένας ακόμη λόγος για τον οποίο, το Νέο Ψηφιακό Πλανητάριο του Ιδρύματος Ευγενίδου, επέλεξε αυτήν την ταινία για να εγκαινιάσει τη νέα χειμερινή περίοδο 2009-2010, μετά από έξι επιτυχημένα έτη λειτουργίας, που προσμετρούν περισσότερους από 1.800.000 θεατές.

LIFO

Tags: ,

Comments Κανένα σχόλιο »



Ένα 3D animation με θέμα την Ελληνική μυθολογία που δημιουργήθηκε το 2009 από τους Marion STINGHE, Meryl FRANCK, Benoît GUILLAUMOT, Nicolas CAFFAREL και Elen Le TANNOU από την σχολή Gobelins.

Tags:

Comments Κανένα σχόλιο »


Oι πρόφατες πυρκαγιές είναι σαν να έχουν (τραγική σύμπτωση;) την τιμητική τους σε ένα φεστιβάλ που φιλοδοξεί να κάνει τη Σύρο από τις 24 Σεπτεμβρίου και για ένα τριήμερο διεθνές κέντρο των καρτούν και της τέχνης της κινηματικής παραστασεογραφίας- γνωστής με τη διεθνή λέξη animation.

Μια πυρκαγιά που καταστρέφει ολόκληρο δάσος και στη θέση του «ξεφυτρώνει» μια τσιμεντούπολη, ώσπου η φύση να πάρει εκδίκηση είναι το θέμα του φιλμ κινουμένων σχεδίων «Η πόλη που έγινε δάσος» της Σοφίας Κατσαρέα που θα προβληθεί στο πλαίσιο του Φεστιβάλ.

Τα Νέα

www.animasyros.gr

Tags: ,

Comments Κανένα σχόλιο »


Η επανέκδοση του Τρίτου στεφανιού που συνοδεύεται από ένα επίμετρο του Μένη Κουμανταρέα και η μεταφορά του στη σκηνή του Εθνικού Θεάτρου, σε σκηνοθεσία του Σταμάτη Φασουλή, φέρνουν ξανά στο προσκήνιο τον δολοφονημένο συγγραφέα ο οποίος ανέδειξε στο έργο του τη μικροαστική τάξη.

Αφιέρωμα στο Βήμα

Tags: , ,

Comments Κανένα σχόλιο »


Tags: ,

Comments Κανένα σχόλιο »



Η ομάδα Pilobolus πρόκειται για ένα μη κερδοσκοπικό σύγχρονο θέατρο χορού με εμμονή στον πειραματισμό με διάφορα ψηφιακά μέσα.


Το Shadowland είναι μια σουρεαλιστική ιστορία ενός νεαρού κοριτσιού καθώς αυτό ενηλικιώνεται.

Tags: ,

Comments Κανένα σχόλιο »


Την ερχόμενη Τετάρτη στις 9 Σεπτεμβρίου (09.09.09 δηλαδή) θα γίνει η πρεμιέρα της ταινίας «9», του πολυαναμενόμενου θρίλερ που ετοιμάζει εδώ και καιρό ο Τιμ Μπάρτον. Ρομπότ φτιαγμένα από επιστήμονα παίρνουν το όνομα αριθμών από το 1 έως το 9 και αναλαμβάνουν να σώσουν την ανθρωπότητα από τη μόλυνση του περιβάλλοντος. Όπως εξηγεί ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος Σέιν Άκερ, «είναι διαδοχικές εκδοχές. Το πρώτο ρομπότ είναι πιο πρωτόγονο και το 9 το πιο εξελιγμένο που έφτιαξε ο επιστήμονας προτού εξαφανιστεί».

Tags: , ,

Comments Κανένα σχόλιο »


Το πρώτο κεφάλαιο από το ντοκιμαντέρ του Richard Dawkins “Root of all evil” που αναλύει το πως η πίστη στο θείο αποτελεί μια ανθρώπινη αυταπάτη αλλά και το πως ο μεσαίωνας αναβιώνει στην εποχή μας. Ο αυθεντικός τίτλος του επεισοδίου είναι “God’s delusion” και είναι ομώνυμος με το best seller βιβλίο του Ντόκινς.

Ο Richard Dawkins, κορυφαίος εξελικτικός βιολόγος και συγγραφέας πολλών κλασικών πλέον έργων επιστήμης και φιλοσοφίας, δήλωνε πάντοτε απερίφραστα ότι η πίστη στον Θεό είναι παραλογισμός που έχει προξενήσει πολλά κοινωνικά δεινά. Στο βιβλίο του “Η περί του θεού αυταπάτη” ασκεί σφοδρή κριτική στην ιδέα του Θεού σε όλες τις μορφές της, από τον ιδεοληπτικό με το σεξ, ανάλγητο τύραννο της Παλαιάς Διαθήκης έως τον πιο ήπιο, αλλά επίσης παράλογο, Ουράνιο Ωρολογοποιό που προτιμούσαν μερικοί στοχαστές του Διαφωτισμού. Καταρρίπτει τα κύρια επιχειρήματα υπέρ της θρησκείας και καταδεικνύει ότι η ύπαρξη ενός ανώτερου όντος είναι απολύτως απίθανο ενδεχόμενο. Περιγράφει πώς η θρησκεία υποδαυλίζει τον πόλεμο, υποθάλπει τη μισαλλοδοξία και κακοποιεί το νου και την ψυχή των παιδιών. Η “Περί Θεού αυταπάτη” είναι μια συναρπαστική πολεμική με απαστράπτοντα επιχειρήματα, απαραίτητο ανάγνωσμα για όλους όσοι ενδιαφέρονται για αυτό το συναισθηματικά φορτισμένο και πολύ σημαντικό ζήτημα.

Σε κάθε χωριό υπάρχει ένας πυρσός - ο δάσκαλος.
Και ένας πυροσβεστήρας - ο κληρικός.

Μέρος 2ο

Μέρος 3ο

Μέρος 4ο

Μέρος 5ο

Διαβάστε ακόμη μία βιβλιοπαρουσίαση στο Βήμα

Tags: , ,

Comments Κανένα σχόλιο »


Στιγμές του Will Hoffman. Μία ταινία μικρού μήκους που μας θυμίζει την ομορφιά του δώρου της ζωής. Αντλεί την έμπνευσή του από το βιβλίο του David Eagleman , “Sum”.

Tags: , , ,

Comments Κανένα σχόλιο »


Αναρωτηθήκατε ποτέ που πηγαίνουν τα καροτσάκια του σουπερμάρκετ αφού τα εγκαταλείψουμε;

Σκηνοθεσία: Jesse Rosten Μουσική: Peter Lance
jesserosten.com

Tags: ,

Comments Κανένα σχόλιο »

No comments: