Thursday, October 15, 2009

These search terms are highlighted: εδώ These terms only appear in links pointing to this page: ληξούρι

- Ελάτε εις τον «Γάτσουλα» τη νέα τη ταβέρνα
Που όλα της είναι σύγχρονα και όλα της μοντέρνα
- Διώροφη είναι με ασανσέρ, μια υπέροχη έχει θέα
Πισίνα με γλυκό νερό, βουτιά για την παρέα
- Όλα καινούρια και όμορφα, με γούστο κι όλο γνήσια
Δύο σάλες για δεξίωση, σε γάμους και βαφτίσια
- Έχει και πάρκινγκ (ξέχασα) για τ' αυτοκίνητά σας
Στο μέλλον παιδική χαρά να παίζουν τα παιδιά σας
- Εκεί θα βρείτε φαγητό καλομαγειρεμένο
Και από βουτσί καλό κρασί κρύο ή παγωμένο
- Θα φάτε, θα γλεντήσετε, κρασί πολύ θα πιείτε
Το κέφι σας θα φτιάξετε στα ουράνια να βρεθείτε
- Γλεντήστε και χορέψετε να βγείτε απ' τη ρουτίνα
Ο «Γάτσουλας» υπόσχεται να τα περνάτε φίνα
- Η ψησταριά να' ναι καλά και το βουτσί γεμάτο
Και αν τα καταφέρετε φτάστε το εις τον πάτο!
- Στη διάθεσή σας θα ναι εδώ του «Γάτσουλα» η ταβέρνα
Να λέει για φίλους που θα πας; Ε! ταβερνιάρη κέρνα
- Στου «Γάτσουλα» στου «Γάτσουλα» σε περιμένω έλα
Φέρε και την παρέα σου, θα τα περάσει τρέλα
- Κι αν δεν διαθέτεις τα ευρώ, για να' ρθεις στη ταβέρνα
Δεν είναι πρόβλημα αυτό, έστω κι απ' έξω πέρνα
- Κι εσείς τριγύρω γείτονες που κλείνεστε στο σπίτι,
Ύπνο αν δει το μάτι σας, τρυπήστε μου τη μύτη
- Γιατί η ταβέρνα (ξέρετε), πως από δώ και πέρα
Θα σας κρατάει άγρυπνους μέχρι την άλλη μέρα
- Μα αν τεντωθούν τα νεύρα σας από την αϋπνία
ελάτε στην ταβέρνα μας, ιδού η ευκαιρία
- Μια καλή γειτόνισσα που την λεν' Θοδώρα
Μου έγραψε το στίχο αυτό να τη θυμάμαι αιώνια
- Θοδώρα μου σ' ευχαριστώ, μέσα από την καρδιά μου
Και πάντα θα σ' ευγνωμονώ, εγώ και τα παιδιά μου



ΚΑΘΕ ΣΑΒΒΑΤΟ ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ

Κατεβάστε το τραγούδι του "ΓΑΤΣΟΥΛΑ" (4 Mb).
Click ΕΔΩ.



ΑΡΧΙΚΗ


ΦΑΓΗΤΟ


ΠΑΡΑΔΟΣΗ


ΠΕΡΙΟΧΗ


E-MAIL

© gatsoulas.gr 2009 - ΤΗΛ: (+30) 2671095750 - e-mail: :info@gatsoulas.gr

No comments: