ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΨΙΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝΑΦΑΛΕΙΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ… ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!
Γράφει ο Βαγγέλης Στολάκης
Προσοχή στα ψιλά γράμματα συνιστούν στους ιδιοκτήτες ΙΧ εκπρόσωποι ασφαλιστικών εταιριών και κάνουν λόγο για «δήθεν» προσφορές που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο, την ώρα που τα ανασφάλιστα οχήματα σε ολόκληρη τη χώρα ξεπερνούν τα δυο εκατομμύρια, ενώ αρκετοί οδηγοί ασφαλίζουν τα αυτοκίνητά τους μόνο για τους μήνες του καλοκαιριού.
Ιδιοκτήτες ασφαλιστικών εταιριών έρχονται καθημερινά αντιμέτωποι με δεκάδες οδηγούς που επιδίδονται σε…παζάρια, διαφορετικά τους προειδοποιούν πως θα προχωρήσουν σε λύση της συνεργασίας τους. «Πελάτες πολλών χρόνων έρχονται στο γραφείο κρατώντας διαφημιστικά φυλλάδια και ισχυρίζονται πως έχουν βρει καλύτερη προσφορά από τη δική μας και πως παρέχονται επιπλέον εκπτώσεις σε ανέργους, δημοσίους υπαλλήλους, ένστολους και συνταξιούχους» δηλώνει στην «Καρφίτσα» ο ασφαλιστής Γιώργος Βαξεβάνης και συμπληρώνει πως «όταν τους εξηγούμε ότι η τελική τιμή της ασφάλειας ξεπερνά κατά πολύ την προσφορά τότε θεωρούν πως του λέμε ψέματα». Ο ίδιος σχολιάζει πως πλέον οι περισσότεροι ιδιοκτήτες οχημάτων «κόβουν» όσες καλύψεις θεωρούνται περιττές, όπως είναι η μεικτή ασφάλεια και η οδική βοήθεια, και αρκούνται στο βασικό πακέτο που ορίζει ο νόμος σε μια προσπάθεια να μειώσουν το κόστος του συμβολαίου.
Σύμφωνα με τους ασφαλιστές, το τελευταίο εξάμηνο οι ασφαλιστικές εταιρίες έχουν προχωρήσει σε μείωση κόστους των συμβολαίων κατά 20% εξαιτίας της οικονομικής κρίσης και του ανταγωνισμού. Επισημαίνουν πως οι οδηγοί δεν θα πρέπει να ενδιαφέρονται αποκλειστικά για την τιμή μιας ασφάλειας αυτοκινήτου αλλά και για τη συνέπεια μιας ασφαλιστικής εταιρίας και τονίζουν πως παράγοντες όπως η ηλικία του οδηγού, η παλαιότητα του οχήματος, τα κυβικά, το ιστορικό ατυχημάτων και η μάρκα του ΙΧ μπορούν να προσθέσουν δεκάδες ευρώ σε μια «καλή» και ταυτόχρονα «παραπλανητική» προσφορά.
Την ίδια ώρα, οι ασφαλιστές έρχονται αντιμέτωποι με την επιθυμία ιδιοκτητών ΙΧ να ασφαλίσουν τα οχήματά τους ακόμα και για μόλις τρεις μήνες, σε αντίθεση με τα εξάμηνα και τα ετήσια συμβόλαια «Ασφαλίζουν τα οχήματά τους μόνο για τους μήνες, κυρίως τους θερινούς, που θεωρητικά τα χρησιμοποιούν περισσότερο. Τον υπόλοιπο χρόνο τραβούν χειρόφρενο και μετακινούνται με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς» σχολιάζει από την πλευρά του ο ασφαλιστής Γιώργος Μπέκος.
Στο μεταξύ, σημαντικός είναι και ο αριθμός των κατόχων αυτοκινήτων που τον τελευταίο χρόνο δεν προχώρησαν σε ανανέωση συμβολαίου καθώς επέλεξαν να παραδώσουν τις πινακίδες και να ακινητοποιήσουν τα οχήματά τους. «Πολλοί πλέον ξεχνούν πως κάποτε οδηγούσαν» αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Βαξεβάνης. www.elzoni.gr
Προσοχή στα ψιλά γράμματα συνιστούν στους ιδιοκτήτες ΙΧ εκπρόσωποι ασφαλιστικών εταιριών και κάνουν λόγο για «δήθεν» προσφορές που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο, την ώρα που τα ανασφάλιστα οχήματα σε ολόκληρη τη χώρα ξεπερνούν τα δυο εκατομμύρια, ενώ αρκετοί οδηγοί ασφαλίζουν τα αυτοκίνητά τους μόνο για τους μήνες του καλοκαιριού.
Ιδιοκτήτες ασφαλιστικών εταιριών έρχονται καθημερινά αντιμέτωποι με δεκάδες οδηγούς που επιδίδονται σε…παζάρια, διαφορετικά τους προειδοποιούν πως θα προχωρήσουν σε λύση της συνεργασίας τους. «Πελάτες πολλών χρόνων έρχονται στο γραφείο κρατώντας διαφημιστικά φυλλάδια και ισχυρίζονται πως έχουν βρει καλύτερη προσφορά από τη δική μας και πως παρέχονται επιπλέον εκπτώσεις σε ανέργους, δημοσίους υπαλλήλους, ένστολους και συνταξιούχους» δηλώνει στην «Καρφίτσα» ο ασφαλιστής Γιώργος Βαξεβάνης και συμπληρώνει πως «όταν τους εξηγούμε ότι η τελική τιμή της ασφάλειας ξεπερνά κατά πολύ την προσφορά τότε θεωρούν πως του λέμε ψέματα». Ο ίδιος σχολιάζει πως πλέον οι περισσότεροι ιδιοκτήτες οχημάτων «κόβουν» όσες καλύψεις θεωρούνται περιττές, όπως είναι η μεικτή ασφάλεια και η οδική βοήθεια, και αρκούνται στο βασικό πακέτο που ορίζει ο νόμος σε μια προσπάθεια να μειώσουν το κόστος του συμβολαίου.
Σύμφωνα με τους ασφαλιστές, το τελευταίο εξάμηνο οι ασφαλιστικές εταιρίες έχουν προχωρήσει σε μείωση κόστους των συμβολαίων κατά 20% εξαιτίας της οικονομικής κρίσης και του ανταγωνισμού. Επισημαίνουν πως οι οδηγοί δεν θα πρέπει να ενδιαφέρονται αποκλειστικά για την τιμή μιας ασφάλειας αυτοκινήτου αλλά και για τη συνέπεια μιας ασφαλιστικής εταιρίας και τονίζουν πως παράγοντες όπως η ηλικία του οδηγού, η παλαιότητα του οχήματος, τα κυβικά, το ιστορικό ατυχημάτων και η μάρκα του ΙΧ μπορούν να προσθέσουν δεκάδες ευρώ σε μια «καλή» και ταυτόχρονα «παραπλανητική» προσφορά.
Την ίδια ώρα, οι ασφαλιστές έρχονται αντιμέτωποι με την επιθυμία ιδιοκτητών ΙΧ να ασφαλίσουν τα οχήματά τους ακόμα και για μόλις τρεις μήνες, σε αντίθεση με τα εξάμηνα και τα ετήσια συμβόλαια «Ασφαλίζουν τα οχήματά τους μόνο για τους μήνες, κυρίως τους θερινούς, που θεωρητικά τα χρησιμοποιούν περισσότερο. Τον υπόλοιπο χρόνο τραβούν χειρόφρενο και μετακινούνται με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς» σχολιάζει από την πλευρά του ο ασφαλιστής Γιώργος Μπέκος.
Στο μεταξύ, σημαντικός είναι και ο αριθμός των κατόχων αυτοκινήτων που τον τελευταίο χρόνο δεν προχώρησαν σε ανανέωση συμβολαίου καθώς επέλεξαν να παραδώσουν τις πινακίδες και να ακινητοποιήσουν τα οχήματά τους. «Πολλοί πλέον ξεχνούν πως κάποτε οδηγούσαν» αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Βαξεβάνης. www.elzoni.gr
No comments:
Post a Comment