Πως ο Πειραιάς μετατρέπεται στο μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου |
Κανείς δε θα μπορούσε να πιστέψει μέχρι και πριν ένα μόλις χρόνο ότι ο Πειραιάς θα γίνει το μεγαλύτερο εμπορικό λιμάνι της Μεσογείου. Πόσο μάλλον ότι μπορεί να αγγίξει μεγέθη όπως αυτά μεγάλων γερμανικών λιμανιών σαν της Βρέμης και να βρεθεί κοντά σε αυτά του Αμβούργου, του Ρότερνταμ και της Αντβέρπης. Και όμως αυτό ακριβώς πρόκειται να συμβεί εφόσον οι σχεδιασμοί της κυβέρνησης αλλά και της κινεζικής λειτουργού των τριών εκ των, προοπτικά, τεσσάρων προβλητών κινηθούν κατά το δοκούν. Ειδικά εάν προχωρήσει η ιδιωτικοποίηση του λιμανιού και αυξηθεί έτσι δραστικά η παραγωγικότητα και στα υπόλοιπα τμήματά του.
Με την υπογραφή του πρακτικού φιλικού διακανονισμού μεταξύ Cosco και ΣΕΠ ή Piraeus Container Terminal όπως ονομάζεται η θυγατρική της Cosco Pacific δρομολογούνται νέες επενδύσεις ύψους 230 εκατ. ευρώ η ολοκλήρωση των οποίων θα ανεβάσει την δυναμικότητα του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΠ που ελέγχουν οι Κινέζοι στα 6,2 εκατ. Teu. Αν αναλογιστεί κανείς ότι το 2012 οι δυο προβλήτες των Κινέζων και η μια που διαχειρίζεται ο ΟΛΠ διακινήσαν 2,745 εκατομμύρια κιβώτια, γίνεται αντιληπτό το άλμα που επιχειρείται. Και τα δείγματα γραφής των Κινέζων δείχνουν ότι είναι ικανοί να επιτύχουν μια τέτοια ανάπτυξη. Διαβάστε στην εφημερίδα Κεφάλαιο που κυκλοφορεί αύριο πως ο Πειραιάς έγινε το ταχύτερα αναπτυσσόμενο λιμάνι του κόσμου και αύξησε την διακίνηση containers κατά 67%, πώς θα γίνει η ιδιωτικοποίηση και ποιες υπεραξίες κρύβονται στην εισηγμένη. |
Ακολουθήστε το Capital.gr στα Social Media
|
Sunday, September 8, 2013
πως ο Πειραιάς μετατρέπεται.....................
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment