Monday, September 7, 2015

Ζωή κατά Τσίπρα: Αν τολμάει ας έρθει να κάτσει απέναντί μου

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΤΗΛΕΜΑΧΙΑ

Ζωή κατά Τσίπρα: Αν τολμάει ας έρθει να κάτσει απέναντί μου

Ζωή κατά Τσίπρα: Αν τολμάει ας έρθει να κάτσει απέναντί μου

Σε... τηλεμαχία καλεί η Ζωή Κωνσταντοπούλου τον Αλέξη Τσίπρα, εξαπολύοντας νέα επίθεση κατά αυτού που πριν μερικές εβδομάδες έλεγε ότι την συνδέουν δεσμοί συντροφικότητας και φιλίας.
«Τον άκουσα κατάπληκτη να λέει ότι πετύχαμε. Τι πετύχαμε; Δεν υπάρχει καμία δέσμευση για το χρέος. Αν τολμάει, ας έρθει να κάτσει απέναντί  μου» είπε χαρακτηριστικά σε συνέντευξή της στον Αλφα.
Η πρόεδρος της Βουλής εξαπέλυσε εκ νέου επίθεση στον τέως Πρωθυπουργό λέγοντας πως «σ' αυτές τις εκλογές δεν συμμετέχει ο ΣΥΡΙΖΑ. Δεν υπάρχει ΣΥΡΙΖΑ, τον διέλυσε ο πρόεδρός του». Ενώ τόνισε πως την αριστερή κυβέρνηση «την έριξε το Μαξίμου, όταν καρατόμησε τους κυβερνητικούς υπουργούς που είχαν καταψηφίσει το μνημόνιο».
Η Ζωή Κωνσταντοπούλου, υποστήριξε ότι εκλογές είναι σχεδιασμένες για να «εκκαθαρίσουν» την Αριστερά και πως η Λαϊκή Ενότητα «είναι μία υπό διαμόρφωση προσπάθεια για να κάνουμε αυτό που κάποτε δεσμευτήκαμε, αλλά κάποιοι το ξέχασαν».
Η πρόεδρος της διαλυθείσης Βουλής επιτέθηκε και κατά των πρώην υπουργών Δραγασάκη-Τσακαλώτου. «Υπήρχαν στελέχη με πρώτο τον κ. Δραγασάκη, ο οποίος δεν έχει αναλάβει ευθύνη για το πρόγραμμα που δεν εφαρμόστηκε, ούτε έδωσε ποτέ εξηγήσεις. Όπως και ο Ευκλείδης Τσακαλώτος».
Κατονόμασε επιπλέον ως υποκινητές των επιθέσεων εναντίον της τον Νίκο Παππά, τέως υπουργό Επικρατείας και τον πατέρα του Στέλιο. «Πίσω από όλες της επιθέσεις που δέχτηκα βρίσκονται άνθρωποι του Αλέξη Τσίπρα, κατονομάζοντας τους προαναφερθέντες» και πρόσθεσε: «Εγώ εμπιστευόμουν τον Αλέξη Τσίπρα, που μου έλεγε πως δεν υιοθετεί αυτές τις επιθέσεις». Υποστήριξε τέλος ότι ο τέως Πρωθυπουργός «ποτέ δεν με κατσάδιασε, γιατί δεν είχαμε τέτοια σχέση με τον Αλέξη Τσίπρα. Πάντοτε τους έλεγα πως τέτοιου είδους επιθέσεις στοχεύουν συνολικά».
Για τον νονό της
Αναφερόμενη στις διαδόσεις εκ μέρους των ΑΝΕΛ, απάντησε: «Νονός μου είναι ο Χριστόφορος Αργυρόπουλος, όχι ο κύριος Κάντας».
Παραδέχτηκε, πάντως, πως υπήρχε μία φιλική σχέση με την οικογένεια του κ. Κάντα.
«Έχει ο κύριος Καμμένος να μου προσάψει οτιδήποτε που δείχνει πως με τη στάση μου ευνόησα τον οποιοδήποτε; Ημουν η μόνη που δεν έθαβε δικογραφίες» τόνισε με έμφαση και πρόσθεσε: «Εγώ έκανα όσα έπρεπε, να μας πει ο κ. Καμμένος τι έκανε. Γιατί σκανδαλογεί με αυτόν τον ελεεινό τρόπο, μέσω ιστοσελίδων; Θα έπρεπε να ήταν πιο προσεκτικός».
Για Παυλόπουλο: Αν δεν ήταν πολιτικός θα ήταν κωμικός
Η Ζωή Κωνσταντοπούλου κλιμάκωσε την επίθεσή της κατά του προέδρου της Δημοκρατίας. Υποστήριξε ότι η στάση που κράτησε ήταν «εξευτελιστική». «Του ζήτησα να πάψει την αντιθεσμική συμπεριφορά εναντίον μου, μέσω κύκλων. Αν δεν ήταν πολιτικός, θα ήταν κωμικός. Δεν είχε το θεσμικό θάρρος να διαβιβάσει στους ομολόγους του την επιστολή που τους είχα ζητήσει.Αλλά κανόνιζε με τον κ. Γιούνκερ και τους δανειστές... εκλογές» είπε η Ζωή Κωνσταντοπούλου.

No comments: