Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΣΤΗ ΓΝΩΣΤΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ
Αυλαία στη Φρανκφούρτη, αλλαγή σκηνικού στη VW
Δύσκολος είναι ο απολογισμός των εντυπώσεων της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου στη Φρανκφούρτη καθώς βρίσκεται σε εξέλιξη το σκάνδαλο της VW.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία VW, προσπαθεί να ολοκληρώσει τον πρώτο κύκλο αλλαγών στο διοικητικό της συμβούλιο εν μέσω ραγδαίων εξελίξεων κι ενώ η μετοχή του ομίλου συμπαρασύρει στην πτωτική της πορεία και τις μετοχές άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών.
Παράλληλα, η 66η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, η μεγαλύτερη έκθεση αυτοκινήτου που γίνεται στην Ευρώπη ανά διετία, ετοιμάζεται να ρίξει για φέτος την αυλαία της. Όλοι σχεδόν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων ξόδεψαν μεγάλα ποσά για να συμμετάσχουν και να προβάλουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα προϊόντα τους. Η σημαντικότερη απουσία ήταν της σουηδικής εταιρείας Volvo, η οποία είχε εγκαίρως ανακοινώσει ότι πλέον θα συμμετέχει μόνο στην έκθεση της Γενεύης.
Οι πετρελαιοκινητήρες δέχθηκαν μάλλον το πιο ισχυρό χτύπημα και οι οικολόγοι ζητάνε περισσότερα στοιχεία για την επίδραση των οξειδίων του αζώτου (Ν0Χ) στο περιβάλλον και στον άνθρωπο.
Το πανηγυρικό κλίμα της έκθεσης και την προσπάθεια του ομίλου VW να κλέψει τις εντυπώσεις με την παγκόσμια παρουσίαση νέων σημαντικών μοντέλων έπληξε το σκάνδαλο με τους ρύπους που εκπέμπουν ορισμένα πετρελαιοκίνητα μοντέλα του ομίλου.
Η VW πλέον αντιμετωπίζει πολλές κατηγορίες και βρίσκεται σε ιδιαίτερα δύσκολη θέση. Ο διευθύνων σύμβουλος, Μάρτιν Βίντερκορν, αναγκάστηκε να παραιτηθεί. Ο 68χρονος Γερμανός, δικαιούται αποζημίωση περίπου 28 εκατομμύρια ευρώ. Κατείχε τον τίτλο του πιο καλοπληρωμένου διευθύνοντος συμβούλου στη Γερμανία, με ετήσιες απολαβές γύρω στα 16 εκατομμύρια ευρώ.
Έρευνες για ποινικές ευθύνες διεξάγουν οι ΗΠΑ και η Γερμανία. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ζήτησε από όλες τις χώρες-μέλη της ΕΕ να διερευνήσουν πόσα οχήματα κάνουν χρήση του ειδικού συστήματος απόκρυψης στοιχείων.
Παράλληλα, η 66η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, η μεγαλύτερη έκθεση αυτοκινήτου που γίνεται στην Ευρώπη ανά διετία, ετοιμάζεται να ρίξει για φέτος την αυλαία της. Όλοι σχεδόν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων ξόδεψαν μεγάλα ποσά για να συμμετάσχουν και να προβάλουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα προϊόντα τους. Η σημαντικότερη απουσία ήταν της σουηδικής εταιρείας Volvo, η οποία είχε εγκαίρως ανακοινώσει ότι πλέον θα συμμετέχει μόνο στην έκθεση της Γενεύης.
Οι πετρελαιοκινητήρες δέχθηκαν μάλλον το πιο ισχυρό χτύπημα και οι οικολόγοι ζητάνε περισσότερα στοιχεία για την επίδραση των οξειδίων του αζώτου (Ν0Χ) στο περιβάλλον και στον άνθρωπο.
Το πανηγυρικό κλίμα της έκθεσης και την προσπάθεια του ομίλου VW να κλέψει τις εντυπώσεις με την παγκόσμια παρουσίαση νέων σημαντικών μοντέλων έπληξε το σκάνδαλο με τους ρύπους που εκπέμπουν ορισμένα πετρελαιοκίνητα μοντέλα του ομίλου.
Η VW πλέον αντιμετωπίζει πολλές κατηγορίες και βρίσκεται σε ιδιαίτερα δύσκολη θέση. Ο διευθύνων σύμβουλος, Μάρτιν Βίντερκορν, αναγκάστηκε να παραιτηθεί. Ο 68χρονος Γερμανός, δικαιούται αποζημίωση περίπου 28 εκατομμύρια ευρώ. Κατείχε τον τίτλο του πιο καλοπληρωμένου διευθύνοντος συμβούλου στη Γερμανία, με ετήσιες απολαβές γύρω στα 16 εκατομμύρια ευρώ.
Έρευνες για ποινικές ευθύνες διεξάγουν οι ΗΠΑ και η Γερμανία. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ζήτησε από όλες τις χώρες-μέλη της ΕΕ να διερευνήσουν πόσα οχήματα κάνουν χρήση του ειδικού συστήματος απόκρυψης στοιχείων.
No comments:
Post a Comment