Περιβάλλον & Επιστήμη | 31.12.2011
Περισσότερο σχολείο, υψηλότερο IQ;
Οι διαμορφωτικοί παράγοντες του ανθρώπινου δείκτη νοημοσύνης είναι ένα σημείο τριβής μεταξύ των επιστημόνων εδώ και δεκαετίες. Στο μεταξύ θεωρείται δεδομένο ότι τα χρόνια φοίτησης στο σχολείο επηρεάζουν σημαντικά το IQ. Ποια ακριβώς είναι όμως η συνάρτηση μεταξύ των δύο δεν είχε καταδειχθεί μέχρι σήμερα με σαφήνεια.
Όχι μόνο διάρκεια, αλλά και ποιότητα
Όχι μόνο διάρκεια, αλλά και ποιότητα

Από τα στοιχεία κατέληξαν στο πόρισμα ότι στους άνδρες που πήγαν στο σχολείο μετά την επέκταση το χρόνου φοίτησης η μέση τιμή IQ σημείωσε αύξηση κατά μία μονάδα (από περίπου 106 σε περίπου 107). Ωστόσο οι επιστήμονες τονίζουν ότι καθοριστική σημασία για την αύξηση του δείκτη νοημοσύνης αυτών των ανδρών μπορεί να έπαιξε η ποιοτική αναβάθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος και όχι από μόνα τους τα περισσότερα χρόνια στα θρανία.
Wissenschaft.de / Άρης Καλτιριμτζής
Υπεύθ. Σύνταξης Ειρήνη Αναστασοπούλου
No comments:
Post a Comment