Saturday, November 17, 2012


O ελληνικός τουρισμός εκτός από Ήλιο και Θάλασσα θα έχει τώρα και λίγο…κρασί!

Share
Πως το έλεγε ο Ομπάμα; rebranding america?
Με φόντο την Ακρόπολη και περιστοιχισμένοι από το αρχαίο κάλλος, οι επαγγελματίες του τουρισμού μαζεύτηκαν στο Μουσείο της Ακρόπολης ανταποκρινόμενοι στην πρόσκληση του ΕΟΤ και ιδιαίτερα του γενικού γραμματέα του Οργανισμού, Νίκου Καραχάλιου ο οποίος είχε αναλάβει τη διοργάνωση της εκδήλωσης. Τίτλος της εκδήλωσης «Ελληνικός Τουρισμός 2013. Η αξιοποίηση των ερευνητικών εργαλείων για μια στοχευμένη στρατηγική marketing».
Εντυπωσιακός τίτλος, αν μη τι άλλο, ιδιαίτερα σε μια εποχή που όλα είναι μαύρα.
Μπράβο στον ΕΟΤ για την πρωτοβουλία του, ωραία η εκδήλωση που τίμησε με την παρουσία της και η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη.
Αρκεί, όμως, να είχαν και κανένα νόημα τέτοιες μαζώξεις, και να μην ήταν απλά μια ακόμη πρωτοβουλία για δημόσιες σχέσεις, και μια ευκαιρία για να βρεθούν οι ίδιοι φορείς του τουρισμού, να πουν τα ίδια, να κάνουν τις ίδιες ευχές, προτροπές, προειδοποιήσεις και ύστερα να πάνε σπίτι του, ήσυχοι όλοι. Και οι διοργανωτές που έκαναν μια όμορφη εκδήλωση επιβεβαιώνοντας την ικανότητά τους στο… PR αλλά και οι φορείς του κλάδου που ξαναβρέθηκαν μεταξύ οίνου και καναπεδακίων και είπαν τον πόνο τους.
Απ’ ότι μαθαίνουμε στην εκδήλωση πήγαν μέχρι και… συγγενείς και φίλοι ορισμένων μεγαλόσχημων του ΕΟΤ και του υπουργείου που προφανώς ήθελαν να θαυμάσουν την πρόοδο των δικών τους ανθρώπων και να τους τιμήσουν γιατί υπηρετούν το βασικότερο τομέα της ελληνικής οικονομίας.
Ακούσαμε για στρατηγικό σχέδιο για τον ελληνικό τουρισμό, για 17 δράσεις που θα προβάλλουν την Ελλάδα, για προωθητικές ενέργειες που θα προσελκύσουν κι άλλους τουρίστες. «Ηστρατηγική για το μάρκετινγκ του ελληνικού τουρισμού αποτελεί βασική μας προτεραιότητα», είπε η κ. Κεφαλογιάννη, ενώ ανέφερε και το εξής εντυπωσιακό: «Η Ελλάδα δεν είναι μόνο ‘Ήλιος καιΘάλασσαΑυτό πρέπει να γίνει πια αντιληπτόΜπορεί στις προηγούμενες δεκαετίες ναστηριχθήκαμε αποκλειστικά σε αυτό το μοντέλο ανάπτυξηςαλλά πλέον δεν επαρκείΤα δεδομέναέχουν αλλάξειΟι ανάγκες είναι διαφορετικέςΟ ελληνικός τουρισμός επιβάλλεται νααπεγκλωβιστεί από την τεράστια εποχικότητά τουΗ δυναμική του μπορεί και πρέπει να επεκταθείκαι στους δώδεκα μήνες του χρόνουΔιατηρώντας το καλοκαίρι τον Ήλιο και τη Θάλασσα».
Προφανώς, η νέα στρατηγική για το μάρκετινγκ του ελληνικού τουρισμού εκτός από Ήλιο και Θάλασσα θα έχει και λίγο… κρασί και τ’ αγόρι μου, για να θυμηθούμε το παλιό καλό λαϊκό τραγουδάκι.
This entry was posted in Πρώτη Σελίδα. Bookmark the permalink.

No comments: